Vše o nákupu
Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Je něco v nepořádku? To nás velice mrzí. Ozvěte se nám na info@sokit.cz a společně to vyřešíme. Reklamované zboží společně s fakturou a vyplněným reklamačním formulářem nám můžete zaslat prostřednictvím Zásilkovny, přesný postup naleznete níže v sekci Vrácení zboží.
Reklamační formulář naleznete zde.
Vrácení zboží
Rozmysleli jste si to a nic šít nebudete? Objednané zboží nám můžete vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu.
Jak můžete zboží vrátit?
Je to jednoduché. Stačí vyplnit formulář pro vrácení zboží, který naleznete zde.
Pak zabalte nepoužité a nepoškozené zboží nejlépe do původního obalu a odneste na nejbližší pobočku Zásilkovny. Nahlašte, že chcete odeslat balíček pomocí identifikačního čísla 98107618. Obsluha následně sama vytiskne štítek, umístí na balíček a předá vám potvrzení o převzetí zásilky. Cena za vrácení zboží je 59 Kč a bude vám odečtena od refundované částky.
Vrácení peněz
Částka za vrácené zboží vám bude vrácena stejnou platební metodou, jakou jste použili při úhradě objednávky, a to do 7 dnů od přijetí zboží zpět u nás.