Vše o nákupu
Reklamace a vrácení zboží
Reklamace
Je něco v nepořádku? To mě velice mrzí. Ozvěte se mi na info@sokit.cz a společně to vyřešíme. Reklamované zboží společně s fakturou a vyplněným reklamačním formulářem mi můžete zaslat prostřednictvím Zásilkovny, přesný postup naleznete níže v sekci Vrácení zboží.
Reklamační formulář naleznete zde.
Vrácení zboží
Rozmysleli jste si to a nic šít nebudete? Objednané zboží můžete vrátit do 14 dnů od doručení bez udání důvodu. Zboží musí být nepoškozené, nepoužité, v původním obalu. V opačném případě nemůže být přijato k vrácení.
Jak můžete zboží vrátit?
Je to jednoduché. Stačí vyplnit formulář pro vrácení zboží, který naleznete zde. Ten odešlete na e-mail info@sokit.cz. Obratem vám pošlu kód pro zpětnou zásilku, který sdělíte obsluze na vaší pobočce Zásilkovny a to je vše.
Cena za vrácení zboží je 59 Kč a bude vám odečtena od refundované částky.
Vrácení peněz
Částka za vrácené zboží vám bude vrácena stejnou platební metodou, jakou jste použili při úhradě objednávky, a to do 7 dnů od přijetí zboží zpět u mě.
Andrea